Kontakt

Ciasteczka

Administrator

Administratorem danych osobowych jest A.P.A spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (dalej: A.P.A sp. z o.o.) z siedzibą w Warszawie, Senatorska 2 00-075 Warszawa wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000172694, NIP 9510057222, REGON 010800017, tel. +48 517 760 150 mail: biuro@landmarkproperty.pl.

Na jakiej podstawie prawnej A.P.A sp. z o.o. przetwarza moje dane osobowe?

  • Administrator przetwarza dane na podstawie dobrowolnie udzielonej zgody osoby zainteresowanej (art. 6 ust. 1 lit. a rozporządzenia RODO);
  • dane osobowe są przetwarzane w celach niezbędnych do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1, lit. b rozporządzenia RODO);
  • przetwarzanie jest niezbędne w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze np. dla celów podatkowych (art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia RODO);
  • przetwarzanie jest także niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f rozporządzenia RODO);

W jakim celu A.P.A sp. z o.o. przetwarza moje dane osobowe?

Administrator przetwarza dane osobowe w celach związanych z należytym wykonaniem umowy, w szczególności zawarcia umowy pośrednictwa w obrocie nieruchomościami, przedstawienia ofert sprzedaży/kupna/wynajmu nieruchomości, rozpatrzenia reklamacji oraz wykonania umów pośrednictwa w obrocie nieruchomościami. Przetwarzanie danych osobowych jest również niezbędne w przypadku dokonania rozliczeń finansowych, a także w celu ustalenia, dochodzenia i egzekucji roszczeń. Ponadto Administrator przetwarza dane w celach marketingowych.

Jakie uprawnienia posiadam jako osoba, której dane osobowe są przetwarzane przez A.P.A sp. z o.o.?

W zależności od podstawy prawnej, na mocy której przetwarzane są dane osobowe, np. w celu wykonania umowy czy też na podstawie udzielonej zgody, osobie której dane są przetwarzane przysługują następujące uprawnienia:

  • Prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych, która może być złożona w dowolnym momencie;
  • Prawo do usunięcia, sprostowania, ograniczenia przetwarzania danych osobowych lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania;
  • Prawo do przeniesienia danych osobowych do wskazanego administratora;
  • Prawo dostępu do własnych danych osobowych, tego w jaki sposób i w jakim celu są one przetwarzane oraz komu zostały udostępnione.

Do kogo mogę wnieść skargę?

Instytucją odpowiedzialną za przestrzeganie obowiązujących przepisów prawa w zakresie ochrony danych osobowych jest:

Urząd Ochrony Danych Osobowych
ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa
Infolinia: +48 606 950 000
e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl
www.uodo.gov.pl

Czy podanie moich danych osobowych jest obowiązkow

Podanie danych osobowych spółce A.P.A sp. z o.o. w celu wykonania umowy, wypełnienia ciążącego obowiązku prawnego lub podjęcia działania na żądanie osoby, której dane dotyczą, jeszcze przed zawarciem umowy jest konieczne.

W powyższych przypadkach brak takich danych jak:

  • Imię i nazwisko
  • Adres zamieszkania
  • Adres do korespondencji
  • Adres nieruchomości oraz inne dane dotyczące nieruchomości niezbędne do realizacji umów
  • Adres e-mailowy
  • Numer telefonu
  • Seria i numer dokumentu tożsamości

Powodował będzie niemożność zawarcia umowy lub spełnienia oczekiwanego świadczenia. W pozostałych przypadkach podanie danych osobowych jest dobrowolne.

Czy ktoś poza A.P.A sp. z o.o. może uzyskać dostęp do moich danych osobowych?

A.P.A sp. z o.o. udostępnia dane osobowe innym podmiotom działającym w ramach spółki w celu przedstawienia ofert sprzedaży/kupna/wynajmu nieruchomości, w tym biura pośrednictwa oraz firmy deweloperskie współpracujące z A.P.A sp. z o.o. a także kancelariami notarialnymi, kancelariami prawnymi oraz stronami umów zawieranych z Klientami.

Udostępnienie danych, o których mowa powyżej każdorazowo odbywa się w oparciu o odpowiednie zabezpieczenia prawne, a także wyłącznie w ramach przysługujących spółce A.P.A sp. z o.o. uprawnień.

Administrator udostępnia również dane osobowe upoważnionym organom w ramach nadanych im uprawnień przez obowiązujące przepisy prawa.

Jak długo przechowywane są moje dane osobowe?

W przypadku danych osobowych zebranych w celu realizacji umowy oraz w celu niezbędnym do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. b i lit. c rozporządzenia RODO) będą one przetwarzane do czasu upłynięcia najodleglejszego terminu wynikającego z powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności przepisów prawa podatkowego oraz z tytułu odpowiedzialności cywilnoprawnej.

Dane osobowe przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a i lit. f rozporządzenia RODO przez spółkę A.P.A sp. z o.o. czyli np. dane osobowe zebrane dla celów związanych z działalnością marketingową przetwarzane będą do dnia prowadzenia działalności przez spółkę lub do czasu wycofania zgody na przetwarzanie albo złożenia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania w zależności, którez powyższych zdarzeń nastąpi wcześniej.